1 december 2016

Schuine buikspieroefeningen voor thuis voor een platte buik

buikpieroefeningen-voor-thuisSchuine buikspieroefeningen voor thuis

Onze Schuine buikspieroefeningen voor thuis oefening op Youtube laat een buikspieroefeningen zien waarmee je met name je onderbuikspieren traint. Bij deze oefening is het houden van de juiste balans enorm belangrijk.  Rust, controle en de juiste houding zijn bij de Schuine buikspieroefeningen voor thuis met een ab trimmer, daar draait het dan ook om bij de Schuine buikspieroefeningen voor thuis

Raak je uit balans, dan zal je als snel merken dat je een verkeerde houding aanneemt en dat je de spieren van de onderkant van je buik minder goed zult voelen branden. Wanneer dit gebeurt blijven de resultaten achter en loop je enorm veel kans op blessures.  Dit is natuurlijk zonde van je inspanningen.

Om dit te voorkomen doe je er verstandig aan om de nodige kennis en kunde op te doen over deze oefeningen. Een goede start maak je door onze Schuine buikspieroefeningen voor thuis op Youtube te bekijken.

Je zijkant buik trainen

Stap 1: Ga op je rug liggen en zorg ervoor dat de achterkant van je hoofd rust op het onderste kussentje van het apparaat.
Stap 2: Draai met je heupen naar links of naar rechts.
Stap 3: Zorg er voor dat beide benen op elkaar komen te liggen en in een hoek van 90 graden liggen.
Stap 4: Draai je bovenlichaam dusdanig dat je de dwarsstang boven je hoofd kunt vastpakken.
Stap 5: Beweeg je hoofd langzaam naar voren. Wanneer je dit goed doet zal het apparaat iets naar voren kantelen en voel je je buikspieren samentrekken.
Stap 6: Houd enige tijd spanning op de spieren en verplaats je lichaam langzaam weer terug naar je beginstand.

Enthousiast geworden en wil jij gaan voor die platte buik?

Probeer dan ook onze andere buik oefeningen.