verantwoord-afvallen10 kilo afvallen in 3 maanden

10 kilo afvallen,dat kan zeker. Neem er dan wel de tijd voor.Je hebt minstens zo’n 2 tot 3 maanden nodig! Wat wij in de praktijk zien is dat een plan dat zich zowel op de korte als lange termijn richt het meest effectief is. Op het wel bekende jojo effect zit je natuurlijk niet te wachten.

Ga jij serieus afslanken? Dan weet je één ding zeker. Er gaat een hoop veranderen. Je gaat er anders uitzien, je gaat makkelijker bewegen en je kleren gaan losser zitten. Ook mentaal veranderd er het e.e.a. dus bereid je daar op voor. Je zult niet helemaal meer dezelfde zijn als je altijd was! Je hebt immers geen overgewicht meer.

Ben je er klaar voor?
Bekijk onze 10 kilo afvallen pagina.

Een geslaagde afvalpoging:

Afslanken staat bij veel mensen hoog op het prioriteitenlijstje. Maar hoe doe je dat? en wat is de beste strategie?Lees hier alles over verantwoord afvallen…

Buikvet verbranden..

Afvallen buik

Afvallen rondom je buik doe je gewoon thuis met behulp van eenvoudige oefeningen.

U kunt er ook voor kiezen om het buikvet weg te trainen met behulp van hardlopen of door een andere vorm van cardio training.

Meer weten?  Bekijk dan onze afvallen op en rond je buik doe je zo pagina..

Wellicht ook leuk om te weten is dat afslanken voor mannen en vrouwen niet gelijk is als het gaat om o.a. inspanning en resultaat. Meer hierover lees je op onze afvallen mannen en vrouwen pagina.


Schijf van VijfSchijf van vijf

De Schijf van Vijf is handig hulpmiddel dat je inzicht geeft in gezonde voeding.

Door de regels van de Schijf van Vijf te volgen ontwikkel je heel eenvoudig zelf een gezond voedingspatroon.


cardio fitnessAfslankenmet behulp  van cardiotraining..
Afslanken doe je niet alleen door gezond eten. De combinatie gezonde voeding met verantwoord bewegen levert een veel beter resultaat. Zo is cardio een ideale manier om extra vet te verbranden en zo wat kilo’s kwijt te raken. Wilt u meer weten? Lees dan snel meer over afvallen en cardio..

Ook interessant om te weten..

Zoals u weet hebben veel medicijnen bijwerkingen. Problemen met gewicht is er hier zeker één van. Wat de oorzaak is en handige tips over hoe u hier mee omgaat leest u op onze afvallen en medicijnen pagina.

Bent u gestopt met roken of gaat u stoppen? Dan krijgt u zeer waarschijnlijk te maken met wat extra kilootjes extra lichaamsgewicht. De verleiding om meer te eten ligt namelijk op de loer.

Zo zien wij bij veel mensen dat zij, al is  gelukkig vaak tijdelijk last krijgen van de welbekende eetbuien en het emotie eten. Gelukkig is er genoeg wat u kunt doen om dit in de hand te eten. Er zijn voldoende tips tegen emotie eten die zichzelf bewezen hebben. Wil je meer weten? Op onze pagina afvallen en stoppen met roken leest je er nog veel meer over..

Sporten afvallen

Afvallen door sporten..

Afslanken met sporten is een prima manier om wat extra kilo’s lichaamsgewicht te verliezen. Met met behulp van cardio training zult u zeker zorgen voor de nodige vetverbranding.

Zo gaan hardlopen, fietsen, wandelen, zwemmen en skeeleren en afvallen prima hand in hand

Meer weten over sporten en afvallen? Lees dan snel verder..

5 kilo afvallen5 kilo afvallen

5 kilo afvallen op een verantwoorde wijze doe je meestal in minimaal 1 maand. Een goed hulpmiddel om dit doel te behalen is het 5 kilo afvallen dieet schema i.c.m. maaltijdvervangers

Wil je snel afslanken? Dan zijn er manieren om dit in 2 weken, 1 week of zelfs 3 dagen te doen. Afvallen zonder te sporten is in dit geval bijna geen optie.

Ook zijn er veel vrouwen die rondom de 5 kilo willen afvallen nadat zij zwanger zijn geweest. Of  dat zij eerst willen afvallen en hopen zij daarna zwanger te worden.

Alles over calorieën 

calorieën-verbrandenCalorieën tellen, calorieën verbranden en calorieën berekenen. Je zult er vast wel eens wat over gehoord hebben. Zeker wanneer je verwikkeld bent in een strijd tegen de kilo’s is het goed om van deze termen op de hoogte te zijn.

Want afslanken doe je o.a. door extra calorieën te verbanden. Bewust kiezen voor een actievere levensstijl (meer te sporten en/of bewegen) biedt uitkomst. Zo is het wat vaker pakken van de fiets pakken de moeite waard want de hoeveelheid calorieën dat je met fietsen verbrand is aanzienlijk.

Weet jij hoeveel calorieën je per dag nodig hebt? Lees er meer over.

Leefstijl en afvallen

Afslanken en gezonder leven lukt alleen wanneer je op de lange termijn jouw leefstijl veranderd.

Een handig hulpmiddel waarmee ook jij jouw leefstijl kunt veranderen zijn de BRAVO factoren.

Wil je ook jouw leefstijl veranderen? Kies dan voor de BRAVO methode.

 

gezonde receptenGezonde recepten

In je strijd tegen de kilo’s doe je er verstandig aan om je eens goed te verdiepen in gezonde recepten. Want wanneer je voor jezelf een x aantal gezonde recepten achter de hand hebt, wordt het makkelijker om een gezond en gevarieerd voedingspatroon te ontwikkelen.

Je kunt natuurlijk ook kiezen voor een dieet. Wil jij hiermee gaan beginnen? Bekijk dan onze pagina welk dieet past bij mij? Zo ga je goed voorbereid aan de slag.

Wil jij gezond gaan eten? Kies voor onze gezonde recepten.

 

Geef een reactie